Åbning udskudt til sommeren 2025

26-08-2024

Kære forældre til svømmere samt svømmere i Helsingør Svømmeklub

Vi modtog fredag den 23. august den meget nedslående nyhed, at vores svømmehal ikke bliver færdig til åbning i november som var den sidste melding fra kommunen. I stedet vurderes det nu, at hallen skal igennem yderligere gennemgribende renoveringer og derfor først vil åbne igen i sommeren 2025. Den endelige beslutning træffes dog først endeligt den 2. September på byrådsmødet.

Dette er en meget alvorlig mavepuster til vores målsætning om at være den bedste svømmeklub i Helsingør Kommune - og til det arbejde bestyrelsen har udført det sidste år for at bringe klubben økonomisk på fode igen.

Da vi først har fået denne besked i fredags, beder vi jer om at have tålmodighed og forståelse for at bestyrelsen lige nu arbejder intenst på at udarbejde forskellige scenarier for hvilke handlemuligheder, vi den nærmeste tid. Derfor har vi brug for den næste uge til at arbejde scenarierne igennem før vi melder mere ud.

På vegne af bestyrelsen
Troels Skak-Nørskov – formand