Medlemsskab

For at svømme på et hold i Helsingør Svømmeklub, skal man være medlem af klubben.
Det sker ved at man opretter en profil, i svømmerens navn og fødselsdato.
Man kan kun svømme i sit eget navn og egen profil.
Første gang man tilmelder sig et hold, bliver der tillagt et engangsadministrationsgebyr på 200 kr., for medlemskab i Helsingør Svømmeklub.

Når man har oprettet en brugerprofil og er logget ind, kan man efterfølgende tilmelde sig et af vores mange hold.

Se vores ugeplan og tilmeld dig HER

Støttemedlem

Med et årligt støtte medlemskab støtter du klubben, og du deltager har fortsat fortrinsret ved åbning af tilmelding til den kommende sæson.

Passive medlemmer kan ikke deltage i undervisning og stævner.

Venteliste

Ventelister gælder kun til det pågældende hold, og kun i den sæson hvor man er skrevet op.
Én venteliste plads koster kr. 50, så ved flere ventelistepladser koster de efterfølgende ligeledes kr. 50.
Bliver der en ledig plads, sender vi både sms og mail til nr. 1 på ventelisten, om at pladsen er ledig. Nr. 1 har herefter 48 timer til at tilmelde sig holdet.

Hvis du allerede er tilmeldt et hold, vil du få valget om, at deltage på to hold, eller flytte betalingen med til det nye hold. Hvis nr. 1 takker nej tak til pladsen/ikke tilmelder sig, så forsvinder den pågældende ventelisteplads, hvorefter medlemsystemet automatisk sender sms og mail til nr. 2 på ventelisten, som herefter har 48 timers tilmeldingsfrist og så fremdeles. Ventelistegebyret refunderes ikke.

Glemt log-in

Hvis du har glemt brugernavn/password til din profil benyttes glemt login-funktionen.

Husk at opdatere din profil, ved ændringer, således at du modtager vores mails og vigtige beskeder vedr. svømmeskolehold.

Udmeldelse

Udmeldelse skal ske via mail på uafdelingen@svommeskolen.dk. Tilbagebetaling af indbetalt kontingent foretages ikke jf. vores betingelser, der fremgår på vores hjemmeside.

Vores sponsorer