KRONBORG OPEN 2017

fredag den lørdag d. 24. - søndag d. 26. februar 2017

Helsingør Svømmeklub afholder Kronborg Open 2017, som er et 3-dags langbanestævne med nye startskamler.

I år er der en ekstraordinær stor samlet præmiesum på 4.000 €

Følgende klubber har forhåndstilmeldt sig Kronborg Open 2017:

Farum Svømmeklub, Frederikssund Svømmeklub, Frederiksværk Svømmeklub, Helsinge Svømmeklub, Helsingborg Svømmeklub, Helsingør Svømmeklub, Herlev Svømmeklub, Holbæk Svømmeklub, Hvidovre Svømmeklub, Hørsholm Svømmeklub, Kristianstad SLS, Malmö Kappsimningsklubb, MK31, Næstved IF, SG-Neukoelln, Sigma Nordsjælland, Simklubben Ran, Solrød Svømmeklub, Søllerød Svømmeklub og Vest Brøndby.

OBS! Holdledermøde fredag er ændret til kl. 14.45.
          Der er ca. 1½ times pause midt på dagen. Stævnstart efter pause er tidligst kl. 14.30.
          Der vil være mulighed for udsvømning på banerne 3-8 under præmieoverrækkelserne.

Invitation Kronborg Open 2017  Praktiske oplysninger  Skitse over hal
 Invitation Meet 2017   Practical information  Information om parkering
 Officialliste fredag   Officialliste lørdag   Officialliste søndag
 Foreløbig tidsplan fredag  Foreløbig tidsplan lørdag  Foreløbig tidsplan søndag

Startliste

Engelske oversættelser af: MB Tolkning og Oversættelse.

Sponsorer: