Rekruttering til bestyrelsen

21-10-2024

Kære Medlem af Helsingør Svømmeklub

I forbindelse med vores generalforsamling, mandag den 28. oktober har vi brug for friske kræfter i bestyrelsen.
Overlever klubben via et lån fra Helsingør Kommune står vi overfor en genopbygningsproces, som kan blive meget spændende at være en del af.

Vi har brug for mange forskellige kompetencer – men mest af alt en glæde ved at gøre noget godt for andre.

Vil du høre mere om arbejdet i bestyrelsen inviteres du til en introduktion på onsdag den 23.oktober kl. 18.30-19.30, Helsingørhallen (mødelokalet)
S.U. til bestyrelsen@svommeklubben.dk

På vegne af bestyrelsen
(For en god ordens skyld, skal det bemærkes, at der ikke vil være mulighed for at drøfte spørgsmål omkring tilbagebetaling af kontingent og øvrige spørgsmål der vil blive behandlet på generalforsamlingen)